sunnuntai 9. lokakuuta 2016

LUKEMISTA X3


Mä harvoin luen mitään ja syynä on varmaan se, että koulukijat on tullu mulle liian tutuksi ja ylimääräinen lukeminen on yleensä lähinnä ahdistavaa. Mullakin on kuitenkin tiettyjä kirjoja, joiden ilmestymistä odotan kuin kuuta nousevaa ja jotka haluan hetimmiten ostaa. Tätä ennen mm. Teemu Selänteestä kertova kirja ja Elämäntapana Fitness-kirja ovat olleet "pakko hankkia"-kastissa. Tällä kertaa näätte kolme mulle ihan "uutta" kirjaa, joita luen ihan enemmän kun mielellään.


Alexa Dagmar: Nuoren naisen opas. Ihan vaan kaikkien bloggaajien vuoksi tää oli pakko hankkia. Alexa Dagmar kuuluu siis Suomen menestyneimpiin bloggaajiin ja julkaisi syksyn alussa ensimmäisen oman kirjansa. Nuoren naisen opas on täynnä vinkkejä noh, nuorille naisille ja kirja koostuu seitsemästä osasta: oma tyyli, kauneus, hyvä arki, sisustus, juhlat, rakkaus ja oma tie. Täysin en ole vielä ehtinyt perehtymään kirjan sisältöön, mutta Alexan kirjoitustyyli ja esteettinen silmä tekee kirjasta ihan täydellisen. Kuvat on kauniita ja laadukkaita ja kirja on ihanan tyttömäinen. Mä tykkään!


Ruokaa rennosti: Nyt vegeillään! Sain tän kirjan itseasiassa ylppärilahjaksi, mutten sitä sitten jaksanut raahata mukaani Ruotsiin. Kirjassa on vaikka mitä vegaaneille/kasvissyöjille sopivia reseptejä ja se on jaettu eri aterioiden mukaan omiin lukuihinsa. Vinkkejä löytyy mm. brunssille ja välipalalle sekä tietenkin illalliselle, jälkkäreitä unohtamatta. Freesi ulkoasu ja ihana fontti plussaa!


Laura Friman: JVG Etenee. Tää kuului ihan siihen "pakko saada"-ostosten kastiin. Oon "fanittanut" JVG:tä ihan niitten uran alkuajoista asti ja pakko paljastaa, että salillakin mulla tulee korvista (no ok, vähän vaihtelee) pelkästään näiden herrojen musaa. Vanha tuotanto, uus tuotanto, mikä vaan käy. Nyt pääsee lukemaan miesten elämästä ihan kirjasta. Olin niin innoissani, että oikeesti luin tätä koko metromatkan takaisin himaan ja siinä meni kyllä jo parikymmentä sivua ihan iisisti. Niin siistii!

Kaikki nää kirjat löytyy muuten ihan Suomalaisesta kirjakaupasta. Vegekirjan hinnasta en oo tietoinen, mutta sekä Alexan, että JVG:n kirjat olivat 25 euron luokkaa. Jokaisen pennin arvoisia pakko myöntää! Löytyykö teiltä joku näistä kirjoista kotoa?

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti