torstai 26. marraskuuta 2015

ASUA JA KUULUMISIA


Heissanhei! Oonkohan oikeesti pitkään aikaan ihan kunnolla kirjoittanut kokonaista postausta siitä, mitä mulle kuuluu? Mainitsen kyllä yleensä kaikista tekemisistäni postauksien lopussa tai jossain välissä, mutta harvoin tulee höpötettyä pelkästään arkipäivän jutuista tai siitä, mihin ne päivät oikein kuluu. 

Mulle kuuluu kyllä oikein hyvää, kiitos kysymästä. Koeviikko alkaakin mun osalta olla melkein taputeltu (heh, matikka), tai se olikin jo oikeastaan eilen, joten viikonlopun vieton sainkin jo starttailtua. Tänään kaasuttelen autokoulun harjoitusvaiheen pois alta ja illalla vielä luistelemaan, toivotaan että sade nyt lakkaisi! Viikonloppusuunnitelmista vielä, että lauantaina meen vihdoin katsomaan sen Nälkkiksen! Muuten en ookkaan suunnitellut mitään, varmaan aika pitkälti chillailua ja opiskelua, mutta kuulostaa ihan multa.

Ens viikkokaan ei kovin tavallinen ole, sillä koulussa käväisen vaan matikan juttujen merkeissä. Keskiviikkona suunnataan Studia-messuille Helsinkiin ja illaksi luvassa Nummisuutarit-näytelmää. Sopii mulle siis! Taisin jo muuten valehdella, sillä torstaina mun pitää vielä piipahtaa koululla viimeisessä Berliini-palaverissa. 7. joulukuuta lähdetäänkin siis saksan lukijoiden kanssa yhdessä tsiigailemaan, miltä maassa oikein näyttää. Uskomattoman hauskat viis päivää varmasti tulossa, vaikka pieni pelko kyllä ainakin mua varjostaa. Ei saa pelätä Emmi!!!

Joululomani voin siis sanoa virallisesti alkavan ensi viikolla, mikä on oikeasti aika lohdullista, sillä tiedän lukion viimeisten rutistusten olevan edessä. 14. joulukuuta starttailen matkaani taas Pariisin ja Singaporen kautta Batamille ja joulu vietetään Thaimaan Krabilla koko perheen voimin. Ihan upea joulukuu siis tulossa myös blogin puolella. En malta, että pääsen taas kuvailemaan upeeta matskua teille, vaikka en väitä tän kotimaassa kuvatun matskunkaan olevan mitään ihan kuraa! ;-)

Mitäs teillä on tulossa joulukuussa ja missä te vietätte joulun? Mua vähän harmittaa missata Suomen joulu, mutta toisaalta tärkeintä on, että mä oon mun perheen kanssa.

♥:Emmi


Heyy! Today I wanted to share my feelings and thoughts about normal, everyday life. I already started my weekend yesterday as I have no exams and today I still have to go to the driving school for the second part of it. In the evening it's time for ice skating with the girls, I'm so excited!!

I'm also happy that my winter holiday starts next week as I'm off to Berlin on December 7th and after that I'll fly Helsinki - Paris - Singapore and back to Batam and my second home. Mommy just told me we're gonna spend Christmas in Thailand, soooo grateful for that.

This weekend I'm just gonna chill and study and I think I'm gonna continue with that next week also. Well I do have something arranged, going to see the Mockingjay part 2 on Saturday! On the other hand I want to see it but on the other hand I don't want it to end :-( My fave movies!

How has your week been and what are you gonna do for Christmas? Tell me!

4 kommenttia:

  1. Hei mäkin lähen jouluks Thaimaahan Krabille!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etkä!!!! Meen niin pitää nähdä :-D

      Poista
  2. Anonyymi28.11.15

    Ei tuu ainakaan tylsä joulukuu sulla.

    VastaaPoista