tiistai 18. elokuuta 2015

PURNUKKAA PURNUKAN PERÄÄN


As I've gotten new beauty favorites during the summer, I decided to gather them all in one post. These are really from different categories - from nails to hair and skin. Tell me if you have any same favorites!

Nyt kun kesän aikana on tullut taas löydettyä uusia kauneussuosikeita, (eiköhän niitä löydy kokoajan lisää haha) päätin kerätä kaikki samaan postaukseen. Nämä on tosiaan ihan eri kategorioista - kynsistä hiuksiin ja ihojuttuihin. Kertokaa jos teillä on samoja suosikeita!


SEPHORA NAIL POLISHES - As I was in France by the time of the sales in Sephora, I bought a lot of different nail polishes. The pink one is really the only one which has a name "Strawberry macaron". But anyway, if you look the price and compare it to the quality of these, these were really good bargains!

SEPHORAN KYNSILAKAT - Koska satuin olemaan Ranskassa Sephoran alennuksien aikaan, en voinut vastustaa kiusausta ostaa paljon erilaisia kynsilakkoja. Vaaleanpunainen on ainoa, josta löysin sävyn ja se on siis "Strawberry macaron". Hintaa ja laatua vertailemalla nää oli kyllä todellisia löytöjä!


ERISAN TONER - I guess they only sell this product in Finland but I bet there's similar products all around the world. This toner is alcohol and scent-free, for a normal or mixed skin and I really love it. I guess it's the cheapest one in the supermarket but it's best for me! Keeps my skin alive, haha!

ERISAN KASVOVESI - Tästä purnukasta on kesän aikana tullut mun ehdoton lemppari ja kasvovedeksi paras, mitä oon koskaan käyttänyt. Tää alkoholiton ja hajustamaton kasvovesi pitää mun ihon kirkkaana ja suuremmat epäpuhtaudet pysyy poissa. Tuun varmasti liputtamaan tän puolesta vielä pitkään!


REXONA DEO SPRAY - Am I the only one who hates roll-on deodorants? They're just so gross! This deo spray makes me feel great all day long and I don't have to worry about sweating all the time. Biiiig thumbs up for this ;-)

REXONA SPRAY-DEODORANTTI - Oonko ainoa, joka vihaa roll-on-dödöjä? Joku niissä vaan ällöttää :-D Tää spraydödö saa mut tuntemaan oloni ihan huipuksi koko päivän ajan eikä ylimääräisestä hikoilusta tarvii huolehtia (paitsi ehkä pyörällä paahtamisen jälkeen)! Isot peukut vaan tälle ;-)


GARNIER AMBRE SOLAIRE SUN SCREEN - Don't you just love when you don't have to worry about spreading sun screen all over your body? You just spray it from a bottle and that's it! That's why I more than gladly used couple extra euros to buy this great sun screen spray from Garnier. Simply the best.

GARNIER AMBRE SOLAIRE AURINKORASVA - Kuka ei tykkäisi siitä, kun aurinkorasvaa ei tarvitse levittää ympäri kroppaa? Suihkutat vaan ja siinä se! Siks mä mielelläni tuhlasin pari euroa ylimäärästä saadakseni tän sprayattavan aurinkorasvan - johan helpottui rasvaaminen!


BIOZELL PROFESSIONAL COLOR MASK - When I dyed my hair greyish my hairdresser said I should buy grey shampoo or some kind of a color mask. I used my gey shampoo for a while but then tried this and oh gosh this was hell of a lot better! Even my mom asked whay has happened with my hair as it looks better now ;-D So 8 euros for this miracle is nothing really ;-) Oh, and mine is called "Soft Ice"

BIOZELL PROFESSIONAL VÄRIMASKI - Kun olin värjännyt mun hiukset vähän harmahtavaksi, mun parturi ehdotti hopeeshampoon ostoa ja jatkuvaa käyttöä. Ostin siis hopeashampoon ja sen lisäksi tän Biozellin hoitavan sävytteen. Hopeashampoota käytin jonkin aikaa ja sen jälkeen kokeilin tätä ja eron kyllä huomaa! Tää sopii mun tukalle paljon paremmin! Jopa äiti ihmetteli mitä on tapahtunut kun mun tukka näyttää niin paljon paremmalta nyt ;-D Mulla on kyllä uudenlainen värimaski nyt käytössä kun tää otti loppuakseen, joten nähdään sitten pian miten se toimii! Kuitenkin, kahdeksan euroa tästä ei oo kyllä hinta eikä mikään! Sävy mulla on muuten "Soft Ice"

Tällästä tällä kertaa, löytykös niitä tuttuja juttuja?

♥:Emmi

PS. My snapchat "My story" is public now, so go add me! You can find me with the name eemskuu ;-)

2 kommenttia:

  1. Anonyymi18.8.15

    Ainoo syy miks ite en tykkää roll-oneista on et ne kuivuu niiiin hitaasti ku laitat sitä :D Siks käytinki pitkään taas noita suihkutettavia ja nyt ostin vaihteeks taas roll-onin, mut mun mielestä roll-onit estää sen hienhajun paremmin, eli toimii mulla paremmin ku suihkutettavat (kumpa se laiton jälkeen kuivuis nopeemmin)! Seuraavaks aion kyllä hankkii sellasen voidemaisen rexona maximum protectionin (joka kylläkin maksaa n. 10€), sillä se toimii vielä paremmin, ehkä parhaiten kaikista mitä oon kokeillu ja on vielä super riittosakin, eikä kuivumisestakaan tarvi välittää😎 Kannattaa testata!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitäpä!! :-D Mun pitääkin hei tsiigailla tota maximum protectionia, kiitti vinkistä! :-)

      Poista