lauantai 20. kesäkuuta 2015

NEW TAGS


Via iphone-tagin alta löydätte tuttuun tapaan kaikki puhelinkuva-postaukset, joita olikin kertynyt jo aika iso määrä. No mutta ne onkin niin kivaa ja kevyttä, vähän erilaista luettavaa :-)
Leisure-tagin alta löytyykin paljon sekalaisia postauksia ihan mun vapaa-ajasta. Löytyy postauksia lyhyistä päiväreissuista ja erilaisista kekkereistä, sekä sitten ihan niitä tavallisia arkipostauksia. Tavallista arkea käsitteleviä postauksia löytyy myös klikkaamalla tagia snapshots.

Ootd-tagi on nimensä mukaisesti asupostauksia varten, joten halutessanne katsoa asukuvia, klikkailkaa itsenne tuonne! Muuta muotiin ja pukeutumiseen liittyvää löytyy klikkaamalla tagia fashion. Kauneusjuttuihin pääsee vastaavasti käsiksi tagista beauty.


Halutessanne leipoa tai kokata, suosittelen klikkaamaan tagia recipes. Sieltä löytyy mun blogin kaikki reseptit aina juomista ja smoothieista kaikenlaisiin lämpimiin aterioihin ja pannukakkuihin! Terveellistä ja epäterveellistä, jokaiselle jotakin. Muita ruokajuttuja sekä terveyteen liittyviä juttuja löytyy tageista food ja healthy.


Syvällisemmistä postauksista on tykätty paljon ja nyt olen koonnut ne kaikki thoughts-tagin alle. Syvällisempää tekstiä kaivatessanne etsiytykää siis tänne ;-)


Erilaisia vinkkejä aina koulujutuista treenaamiseen ja kauneusjuttuihin olen kerännyt tips-tagin alle. Vinkit on ainakin mulla se, mitä yleensä blogeista etsin ja mulle tällainen tagi olisi enemmän kuin mieluisa!



Matkustamisen ollessa ajoittain kohtuu isokin osa mun blogia, on sillä oltava ehdottomasti oma tagi traveling. Sieltä löytyy tällä hetkellä noin kolmisenkymmentä postausta, muun muassa USAan, Prahaan, Tallinnaan, Turkkiin ja Espanjaan liittyen. Pyrin parantamaan tätäkin osiota ja postailemaan mahdollisimman paljon vinkkejä aina matkalle lähtiessäni!


Olennaista mun blogissa on myös treenaus, joten sillekin on tästä lähtien oma tagi working out. Sieltä löydätte treenivinkkejä silloin, kun niitä tarvitsette! Tätäkin osiota pyrin parantamaan pikkuhiljaa, treenien kuvaaminen ei vaan oo aina niin helppoa ;-D

Lisäsin myös muutaman "pienemmän" ja spesiaalimman tagin, joten eipä unohdeta niitäkään. Q&A-tagin alta löytyy kaikki postaukset, jotka sisältää kysymys-vastaus-juttuja, video-tagin takana on kaikki videopostaukset ja favorites-tagia klikatessanne näätte kaikki mun kuukauden suosikki-postaukset peräkanaa ;-) Erikoinen tagi on myös studies, jossa on mun opiskeluun liittyviä juttuja - ne on tuntunut meinaan jonkin verran kiinnostavan!

Mitäs tykkäsitte tällaisestas tagi-postauksesta? Helpottiko tää blogin selaamista ja onko nyt parempi etsiä eri postauksia? Kaikki postaukset eivät välttämättä ole minkään tagin alla, joten tiettyä postausta etsiessänne kannattaa scrollata ihan alareunaan, josta löytyy tagiluettelon lisäksi postausarkisto! Voitte myös heittää kommenttia, jos ette tarkkaan muista mistä postauksesta on kyse. Mä linkkaan sen sitten teille ;-)

Olisko muuten toivomuksia postausten löytämisen selkeyttämiseen vielä tän lisäksi? Saa heittää ideoita!

♥:Emmi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti