perjantai 16. tammikuuta 2015

OUTFIT | FLUFFY COAT




Taisinkin joululahjapostauksessa mainita, että pitää erikseen vielä esitellä tää yks uus takki. Olin jo jonkun tovin tällästä etsinyt, lähinnä wanhoja ajatellen. Mua ei vaan todellakaan huvita kävellä nätti mekko ja laskettelutakki päällä, ei tosiaan mikään hyvä yhdistelmä. Mulla olis tosin tämä takki, mutta se ei vaan sovi mun mekon kanssa yhtään. Muutenkin tää valkonen pörröunelma on täydellinen jatko mun kasvavaan takkikokoelmaan! Täysin bloggaajatakki tää kyllä on, oon nähnyt tän Bikbokin ihanuuden ainakin kolmella bloggaajalla päällä viimisen kuukauden aikana... No, antaa olla!

Viikko on taas mennyt nopeesti ja nyt saadaankin jo toivottaa perjantai tervetulleeks. Viikko koulua ja sitten alkaakin jännät päivät - koeviikkoa, uutta (ja raskasta) jaksoa ja wanhoja tansseja olis tiedossa. A-pu-a! Teidän postausideat oon muuten pistänyt korvan taakse ja toteuttelen niitä parhaani mukaan kevään aikana.

Pahoittelut muuten, että sain kommentteihin vastailtua vasta eilen illalla. Mä julkasen ne aina niin kätevästi puhelimella, mutta haluan käyttää siihen vastaamiseen aikaa ja aivonystyröitä, joten vastailen mielummin koneella, kun siihen aikaa riittää. Niitä kommentteja ei oo kuin ihan muutama ja haluan lukea ne huolella ja ajatuksella aina läpi ja vastata vasta sitten :)

Ihanan ihanaa viikonloppua teille!
Ja niin, mitäs tykkäätte takista?

♥:Emmi


2 kommenttia:

  1. Anonyymi17.1.15

    Millanen sun mekko on? Kerro edes väri jos et muuta tahdo kertoa :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maltamalta! Näätte blogissa sitte sinä päivänä :)

      Poista